Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

Salah alaposan “megkopaszthatja” a Vodafone-t

A Vodafone költségesnek hangzó kampányt indított el a liverpooli gólvágó. Mohamed Salah hazájában, Egyiptomban. A kezdeményezés Salah-góloként akár 135 millió eurójába is kerülhetne a telekommunikációs óriásnak!

salahvodafone

(Fotó: Vodafone Egypt / Twitter)

Salah nyári Liverpoolba igazolásakor aligha voltak túl sokan, akik angol gólkirálynak jövendölték az egyiptomit, márpedig efelé haladunk: a 42 millió euróért megszerzett szélső jelenleg 28 találattal vezeti a Premier League mesterlövészeinek listáját. Nem csoda, hogy a Vodafone is meg akarja lovagolni Salah növekvő népszerűségét!

A telekommunikációs cég Egyiptomban ennek érdekében egy olyan új ajánlatot dobott a piacra az észak-afrikai országban, melynek értelmében minden Salah-gól –  a támadó mezszámára utalva – 11 ingyen lebeszélhető percet jelentene az ajánlatot választó előfizetőknek. Egy percre nagyjából 25 penny-t szoktak felszámolni, az országban pedig 43 millió előfizetővel rendelkeznek, így egy Salah-gól akár 135 millió dolláros bevételkiesést is jelenthetne a Vodafone-nak!

A cinikusok persze megjegyzik, a marketingfogás értelemszerűen nem fog ennyire fájni a cégnek, tekintve, hogy a pluszban kiadott ingyen percekkel aligha fog mindenki élni, de ez már más lapra tartozik…