Az idei nyáron a Neymar-Barca sagát leszámítva az igazi sláger téma a francia Monaco nagybevásárlása. A nagynevű sztárok leigazolása mellett azt gondolnál az ember, hogy az újgazdag, és újra első osztályú klubnál adnak a pompára is.
Nos, a valóban nem sokat számító külsőségekben egyelőre nem sokat újít a Monaco együttese. Bár a klub címere vérfrissítésen esett át, ugyanis a megszokott logo helyett, egy valóban térhatású embléma kap majd helyet, a gárda mezein.
Apropó mezek! A cikk főszereplője ugyanis a még nem is hivatalosan bemutatott új hazai dressz. A mellékelt képünkön az új garnitúra képviselője látható, mégpedig egy reklámfotózáson. A trikót egyébként Valère Germain viseli, és ő maga töltötte fel a saját Twitterére, büszkélkedve követőinek, hogy ősztől miben fog feszíteni, az illusztris kommunává fejlődő AS Monacoban.
A hagyományosnak mondható mintázat miatt egyébként sem lehetett egyébként túl nagy szabad keze, az olasz Macron cég tervezőjének, de még így is tetszetős kis mez lett belőle. Bár nem tudjuk, hogy a viszonylag kis gyártó meddig marad még kapcsolatban a hercegségbeliekkel, ugyanis általában egy-egy nagyobb, pénzesebb együttes hamar egy jól fizető gyártó-partnerévé szokott válni. Talán jövőre jön a Nike? Az adidas? Esetleg a Puma tér vissza a piros-fehérekhez?
Balogh József