Üzletpolitika: A twitteren „pofozkodik” a Zenit!
Egészen érdekes történet látott napvilágot a közösségi médiában, melyet végül a Zenit Szentpétervár hivatalos twitter oldalán is lereagált, egy egészen megdöbbentő, ám mókás poszttal. Befektető jött volna, ám az összeg egészen nevetséges, abszolút nincsen egyensúlyban az elvárással.
Egy írott okmány fényképe került fel a twitterre, melyből az volt kiolvasható, hogy az amerikai Burger King az orosz klubba invesztálna pénzt annak ellenében, hogy a csapat felveszi a gyorsétteremlánc nevét. Milyen szépen is cseng, hogy Zenit Burger King és hogy amerikai befektető egy orosz klubnál! Azonban az ajánlat vicckategóriába illő. Állítólag 500 millió rubelt adtak volna a hamburgeresek. Aki nincsen tisztában az orosz pénz értékével, azok akár azt is mondhatják, hogy ez nem rossz, ám a rubel nem túl erős. Euróra átváltva ez mindössze 6,8 millió. Egy középszerű játékos ára…! A válasz természetesen nemlegesnek bizonyult, a klub hivatalos twitter felületén pedig körülbelül akkora komolysággal reagált, amilyen komoly ez az ajánlat volt.
Mindenesetre nem rossz marketingfogás, most a Burger King neve ugyanis végigsöpör az egész világsajtón…! Ki tudja, a színjáték után még lehet a Zenit is kap részesedést…
Who’s the king?! pic.twitter.com/DMI9rKoHxz
— ФК «Зенит» (@zenit_spb) 2016. szeptember 2.