Új nevet kapott a Barcelona stadionja – HIVATALOS
A korábbi megállapodás értelmében a spanyol bajnokságban (La Liga) szereplő Barcelona csapatának új mezszponzora lett, amely a következő években igen fontos szerepet fog játszani a klub (gazdasági) életében…
(Photo by Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images)
A Barcelona hivatalos oldalán jelentette be, hogy a vasárnapi napon a klubtagok megszavazták a megállapodást a Spotify streamingszolgáltatóval, miután a voksoláson 625 igen és 49 nem szavazat mellett 27-en tartózkodtak.
A Mundo Deportivo értesülései szerint a szerződés értelmében a Barca mintegy 435 millió eurót fog kapni a következő 12 évben a svéd vállalattól. Az egyezség szerint a csapat kultikus stadionja 2022 júliusától a Spotify Camp Nou nevet viselheti. Ezáltal a Spotify az első szponzor, amely a klub stadionjának a nevében szerepel.
Mindemellett a következő idénytől kezdődően négy éven át a svéd vállalat lesz a Barca férfi és női labdarúgócsapatának mezszponzora, és három évig a játékosok edzésen használt szerelésén is feltűnik majd a zenei streamingplatform neve.
A Barcelona elnöke, Joan Laporta a megállapodást megerősítő beszédében a klub történetének „legjobb szponzori megállapodásának” nevezte az üzletet.
❝It is the best sponsorship agreement in Club history❞
— President @JoanLaportaFCB on the approval of the Spotify agreement pic.twitter.com/eOLSBQ41fv
— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 3, 2022