Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

Budapesten tartott konferenciát az UEFA

Háromnapos szakmai programot tartott a héten a nemzetközi szövetség Budapesten…

(Photo by Fran Santiago – UEFA/UEFA via Getty Images)

Az MLSZ hivatalos honlapja számolt be róla, hogy Budapest a héten háromnapos szakmai programnak adott otthon.

A kommunikációs és marketingtémák között kiemelten szerepelt a játékvezetők toborzása, a mesterséges intelligencia lehetséges használata, a saját gyártású dokumentumfilmek készítésének lehetősége, továbbá a közösségi média adatalapú, tudatos használata.

Az UEFA Grow konferenciát a Magyar Labdarúgó Szövetség nevében Balogh Gabriella elnökségi tag, a marketing- és médiabizottság elnöke nyitotta meg, aki üdvözölte a szakembereket az újabb rangos nemzetközi eseményen, amelyet a magyar fővárosban szervez meg az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA). Kiemelte, hatalmas lehetőség, hogy a labdarúgáson keresztül, elsősorban a közösségi médiának köszönhetően, jelentős közönséget lehet elérni és megszólítani, ugyanakkor fontos napirendre tűzni a felelősség kérdését is.

A második nap sztárelőadója Roberto Martínez, a portugál válogatott szövetségi kapitánya volt, aki budapesti előadásában kiemelte a jó kommunikáció jelentőségét.

“A legjobb tanács, amit kommunikációs szakembertől kaptam az volt, hogy legyek önmagam akkor is, amikor a kamerák előtt beszélek” – emelte ki.

A korábbi Premier League-edző hozzátette: vannak helyzetek, amikor meg kell védeni a játékosokat, például, amikor a magánéletük, vagy a karrierjük következő átigazolásáról kérdezik őket egy fontos válogatott összecsapás előtt, de minden más esetben a nyílt, önkritikus hozzáállás a megfelelő.

Az 55 tagszövetség, több mint 100 szakemberének részvételével rendezett konferencia zárónapján a közelgő Európa-bajnokság előkészületei és kommunikációs feladatai kerültek szóba.