Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

Az Ikea is beszállt a kólaháborúba

Ki ne hallott volna Cristiano Ronaldo kóla ellenes háborújáról, ami úgy kezdődött, hogy egy sajtótájékoztatón félrerakta az elé kitett üveg üdítőt és felszólította az emberek inkább igyanak vizet. 

Most erre a hullámra ült fel a svéd óriás vállalat, az Ikea is. A svéd vállalat piacra dobott egy palackot, amelyet “csak vízhez használható” felirattal reklámoznak. Az már csak hab a tortán, hogy a palack a Cristiano fantázianevet kapta.

Az akcióval Ronaldo az egészséges életmódra próbálta meg felhívni az emberek figyelmét, ehhez a kezdeményezéshez csatlakozott az Ikea, akik Twitteren “fogyasszon vizet fenntarthatóan” szöveggel reklámozzák a terméküket.

Ronaldo a pályán is maradandót alkotott, a magyarok elleni duplája után a franciáknak is kettőt lőtt és ezzel a portugálok is továbbjutottak a csoportjukból. Góljaival nem csak az Európa-bajnokság góllövőlistáját vezeti magabiztosan, hanem beállította Ali Daei rekordját is.